تجلیل از خیریه نیکان در همایش نکوداشت وزارت بهداشت

مؤسسۀ خیریه نیکان ماموت سالانه بخش اعظمی از درآمد حاصل از کمک‌های مردمی‌ خود را صرف امور پزشکی و تأمین دارو و درمان برای مناطق محروم و افراد و خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت می‌کند. ما امید داریم در آینده‌ای نزدیک از ابتلا به بیماری‌ها کاسته شود و دسترسی به درمان برایی همگی اقشار جامعه آسان‌تر باشد اما تا آن زمان و برای تحقق آرزویمان، با توجه به شرایط بحرانی جامعه، پرداخت هزینه‌های پزشکی و دارو و درمان را از اولویت‌های نیکان می‌دانیم.

تجلیل از خیریه نیکان

تجلیل از خیریه نیکان برای حمایت از امور پزشکی

به پاس 10سال حمایت‌های بی‌دریغ مؤسسۀ خیریۀ نیکان‌ ماموت در امور پزشکی، دارو و درمان و اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های کشور، این مؤسسه توانست در سال ۱۴۰۰ در بین تشکل‌های مردم‌نهاد برتر حوزۀ سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رتبۀ ۱۵ کشوری در حیطۀ سلامت و امور پزشکی دست یابد. این رتبه به دلیل آنکه فعالیت اصلی مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت حمایت از خانواده است، تجلیل از خیریه نیکان توسط وریز بهداشت و کسب چنین رتبه‌ای برای این مؤسسه بسیار مهم و باارزش است.

خیریه نیکان برترین خیریه در حوزه سلامت

رسالت مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت با پایبندی به اصل شفافیت، رساندن کمک‌های خیران به خانواده‌های نیازمند ایرانی با هدف توانمندسازی آنهاست.

ما دنیایی می‌­خواهیم که تمام خانواده‌ها در شادی و سلامتی  زندگ کنند. بیماری‌ها حداقل و دسترسی به درمان آسان باشد. رفع مشکلات خانواده‌ها امکان‌پذیر و برآورده‌شدن نیازها، فقیر و غنی نشناسد. ما برای تحقـق آرمان‌هایمان تلاش  می‌کنیم، یاری می‌گیریم و یاری می­‌رسانیم.

نیکان خیریه برتر حوزه سلامت

نظرات

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
نام و نام خانوادگی
موبایل
نظر شما